What have I done to deserve this?
Imagine orang sebelah ade habit yg begitu annoying dgn DISTRACTING noises, cakap kuat mcm primadona, then guna org punya property mcm there's no tomorrow. Not only dia tu ade attitude problem, rude and impolite pulak. Baru masuk sudah treat semua org mcm kerja utk dia. I wonder siapa punya genius idea yg bawa dia masuk dan letak dia tepi I. I don't even know why I've to put up with this? Is it worth it? Banyak soalan circling dlm otak I. Ape mrk nak prove ni and what is their intention? This isn't funny anymore and it ain't April Fool yet, and definately I'm not in the bloody mood for some sort of candid camera stuff. Buang masa aje mereka yg buat decision letak dia kat sini cos everytime, kami yg kena put up with these situasi kat tmpt kerja.



0 Comments:
Post a Comment
<< Home